God Jul

God Jul, Happy Chanukah, Happy Holidays or whatever. Så säger man här i USA, ingen vet riktigt vad som ska säga.
.
I torsdags var jag ju i New York med Johanna och hennes familj. Trevlig familj! Jag kommer besöka Smålands djupa skogar ofta i framtiden. Dock så missade vi tåget på väg hem... New Yorks gator och avenyer är enkla men istället för att springa höger så sprang vi vänster och hamnade på 5th ave mitt i julhandeln så där klockan 22.30, smockat med folk! Vi sprang och sprang, jag i högklackat. Svettiga kom vi till Pennstation ca en minut för sent... Så istället för att komma hem klockan 24 så kom vi hem klockan 1. Jag har fortfarande träningsvärk i låren så här två dagar efter, bra träning att springa i högklackat, det rekomenderar jag starkt.
.
Detta julkort fick jag av Amanda. Tack så väldigt mycket och god jul på dig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback