Fredag

Idag vaknade jag, skypade insåg att jag inte hade så mycket att göra så jag sov lite till och väntade på att Elin skulle höra av sig. Jag sov några timmar extra och nu har jag energi så att det räcker och blir över!
.
Jag och Ida sitter och skriver om alla saker man kan göra efter USA, åka till Tanzania, vara reseledare, bara resa eller hitta på något roligt i Spanien. Sen slängde hon ur sig, "jag kommer ju leva så här till jag är 40, då kommer jag på att jag har glömt att plugga, hitta en man, skaffat barn och hus." Men vilka minnen sen!

Kommentarer
» Ida

Ihihihihi, du glömde ju "Men förstå vilka historier vi kan berätta för ANDRAS barnban sen ;)" haha :DD

2011-12-31 07:08:05
URL: http://idaiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback