Visum

Sedan i måndags har det varit lite kaotiskt med visumet för när jag var på ambassaden i måndags sa dom att jag kanske inte skulle hinna få det i tid. Det har mailats till familjen och jag har pratat med folk i Malmö och London. Jag vet inte riktigt hur mycket av situationen som har snabbats på med alla samtal och förmedlingens besök på ambassaden. Men hur som helst så fick jag mitt Visum idag!

Samtidigt som jag fick lappen om att jag hade ett kuert att hämta på OKQ8 så fick jag ett brev från motormännen. Jag öppnade kuvertet och öppnade det internationella körkortet. Om jag skulle åka till Ryssland, byta namn, skaffa bruna linser och färga håret skulle jag nog kunna använda det där körkortet... Dom hade alltså lagt i fel körtkort i mitt kuvert, så jag ringde i panik eftersom det bara är fyra dagar kvar tills jag åker. Det slutade med att jag skulle maila in en ny bild så skulle dom fixa ett nytt idag och skicka det med expresspost! Imorgon ska jag ha körkortet i handen också.

Så nu är jag redo att åka, ska bara packa.

Idag är det avskedsmiddag med tjejerna och Magnus. Det ryktas om att jag ska få en födelsedagspresent.


Kommentarer
» En beundrare !

Hoppas du får de jätte trevligt !



Ps. Gillar dig !

2011-08-11 22:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback