Townpool

Idag var vi vid poolen, direkt då vi kom dit möttes vi av tre livvakter i röda shorts och lite längre bort står en tjej i röd baddräkt. Dock så var tyvärr ingen av killarna något att titta på... tacka vet jag Sverige! När vi hade solat och badat ett tag låg alla och halvsov på filten då började marken skaka och sedan ryktades det om att det var en jordbävning. Det hade sitt centrum i Virginia där den mätte 5,9 på richterskalan. Den kändes tydligen mer i New York än vad det gjorde i Westfield. Detta var andra gången jag var med om en jordbävning, första gången var på Kreta när jag var 10. Det var ungefär lika stark den kanske till och med var starkare (kommer inte riktigt ihåg), jag låg i alla fall och sov i godan ro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback