The City

Om jag säger att jag ska in till city här så menar jag New York, det är lite häftigt! Fast jag har inte riktigt förstått att det här ska vara mitt hem i ett år framöver, det är en känsla man ine kan beskriva förrän man upplever den. Men det känns ungfär som att jag är på semester.
.
Idag var jag Johanna och Nathalie inne i New York. Staden där man går! Mina fötter värker fortfarande... Vi var på Time Square, m&m's, en bit in i SoHo och NoHo sen gick vi tillbaka hela vägen. Mellan åt vi riktigt god Yoghurtglass och sen på en Italiensk restaurang. Det var en bra dag och vi mötte upp två andra svenska Au Pairer och stötte på två till.
6th Ave mellan 16th och 17th street.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback