Pengar!

Jag växlade lite pengar till dollar innan jag kom hit, då fick jag bara sedlar och nu har jag nästan bara mynt kvar... eftersom jag inte riktigt har lärt mig vilka mynt som är vilka så har jag inte heller använt dom. På hem nu ikväll så sa Nathalie att många samlar på Quarters eftersom dom kommer från olika stater. Så när jag kom hem tog jag en närmre titt på mynten så nu vet jag hur dom ser ut. Dessutom bestämde jag mig också för att samla, jag hittade: Connecticut, Indiana, Lousiana och Massachusetts, bara några kvar...
Förresten så har jag varit med om tre jordbävningar, en här i New Jersey, en på Kreta och ni har väl inte glömt att Härnösand skakades av en jordbävning för ett tag sedan.

Kommentarer
» Anonym

Vad fin du är ! <3

2011-08-25 17:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback