Övningskör

Nu är jag officiellt en Au Pair! För ikväll var jag på Starbucks med massvis av andra Au Pairer. Det är något alla Au Pairer gör i hela USA tror jag.
.
På eftermiddagen övningskörde jag lite. Det gick bra förutom att bilen jag kör har en väldigt stor dödvinkel! Det kunde ha gått illa men jag såg ju inte alls bilen som höll på att köra om mig på insidan... Det hände ingenting förutom att tanten blev lite arg och körde om mig när jag hade stannat vid rött trafikljus. New Jersey drivers...

Kommentarer
» Ida

Det var en stoooor bil du kör runt med Line! "Min" bil ska komma i veckan, mycket spännande att se hur den är att köra :p Nu har jag lånat hostmammans bil som är jätteskön att köra :)

2011-08-23 04:45:56
URL: http://howaboutlove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback