New York

Vi har precis kommit tillbaka från New York, på vägen hem somnade jag direkt när vi körde ut från Manhattan och vaknade ca 5 sekunder efter och då var vi på hotellet (egentligen tog det ca 45 minuter till en timme). Nu sitter jag och mina roomies vid datorerna och skriver till alla som är ute på facebook hemma, vilket inte är någon! Tur att mail finns, jag har aldrig mailat så mycket i hela mitt liv som jag har gjort under denna sommar.
Hur som helst, New York, the big apple, the city that never sleeps. Bilderna får prata för sig själva. Imorgon kommer min värdpappa och hämtar mig, nervöst! Ska vi skaka hand eller kramas?
Nu blöder mina ögon! Jag chansade på vissa bilder men det får ni stå ut med.

Kommentarer
» Amanda

Jag läser varje dag Line!:) good work! och här kommer bomben.. Vi ska köpa bil imorn!!!!!!!!!

2011-08-18 22:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback