Happy girl

Idag har varit en väldigt bra dag! Inte allt för mycket bråk med barnen och helt själv. Jag fick till och med agera rörmokare... Efter jag slutade åkte jag till en tysk Au Pair som jag delade rum med under orientation. Jag la in adressen i GPSen och började köra men många vägar är avstängda här p.g.a orkanen så jag fick hitta på lite själv hur jag skulle ta mig dit så jag lärde mig riktigt mycket av det. Jag ska köra vilse lite mer tror jag!
.
Jag parkerade bilen hon henne och sen gick vi in till Downtown för att titta lite. Det var fullt med folk på alla gator, väldigt mysig. Jag måste erkänna att jag kände mig lite som hemma.
.
Längesedan!

Kommentarer
» Lia

Herregud Line, det här blir ju bara bättre och bättre.. fy fan vad vi är grymma hörru!! :D

2011-08-31 09:41:54
URL: http://liaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback