Friday in Westfield

dag var jag själv med barnen, det gick bra och alla kom ut ur huset levande. Dom åkte bort över helgen och jag åkte till Downtown för att träffa Jenny och Johanna. Vi åt middag i ca tre timmar, skådade ett slagsmål och pratade av oss lite om allt möjligt. Vi Au Pairer jämför så klart allt som vi kan, husen vi bor i, bilarna vi kör, åldrar på barnen mm. Vissa har ett bättre hus och andras barn beter sig bättre. Men i slut ändan så har man valt sin familj själv, så det är nog just dom som är bäst för en själv. Men om vi Au Pairer jämför så mycket då måste ju familjerna också göra det. Vem som har den duktigaste, bäst klädda, och den Au Pairen med de bästa värderingarna.
.
När vi hade ätit klart och dom började stänga gick vi ut och då träffade jag min värdmammas föräldrar utanför, hur trevliga som helst! Vi stod och pratade med dom ett tag och sen fortsatte vi går runt lite i Westfield, en mysig liten stad. Vi fick även höra att Westfield har ett väldigt speciellt utseende så det är tydligen många filmer som har spelats in där. Det kan man inte tro när man går runt i den lila staden.
.
Sen åkte vi till en mataffär och köpte lite överlevnadsgodis. Men det glömde jag i Johannas bil så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till när orkanen kommer... Men mina värdföräldrar försäkrade mig om att det finns tillräckligt med mat och jag är inte så orolig, det känns bara som att vi är med i en film.
Johanna och Jenny.
Okej egenligen så skulle jag lägga upp några bilder från affären också men internet är så segt nu... Om vi fortfarande har internet imorgon lägger jag ut dom imorgon.
.
PS. Jag hittade ett mynt från Texas idag! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback