Förberedning

Nathalies kompis som bor i Hoboken, New York har evakuerat så hon har flyttat hit till oss över helgen. Så innan Irene besöker oss åt vi lunch på stan och handlade lite överlevnadsgodis (eftersom jag lämnade mitt med Johanna igår). När vi gick genom Westfield såg vi att Victorias Secret har slagit igen deras fönster och andra butiker har tejpat över fönstren. Allt känns bara mer och mer som en film!
.
Tyvärr så är internet fortfarande så segt att jag inte kan lägga upp bilder, undra om det har något med orkanen att göra?

Kommentarer
» amanda

Svar: na de ar trakigt :( men de varsta att jag har inte direkt natt att komma hem till ( forutom min pojkvann och familj). Och de ar tydligen ont om jobb i Sundsvall nu :/ sa de kanns as daligt :( Men jag ar i rematch nu och hoppas pa de basta :)

2011-08-27 22:46:01
URL: http://amandaintheusa.blogg.se/
» Lia

Uscha, ta hand om dig nu!! vi ska ju peppa varandra framöver så det är bra om inte orkanen äter upp dig liksom ;)kraam

2011-08-28 20:22:44
URL: http://liaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback