Filmer

Klicka på länken så kommer ni till Johannas blogg, hon jag var med till New York http://johannandersson.blogspot.com/2011/08/blog-post.html#comments. Hon har lagt ut tre filmer.
.
Film 1: Den är filmad på väg till Time Square. Jag syns lite i den filmen, eller jag är huvudrollen!
Film 2: Den är filmad på Toys R Us, T-rex och Nathalie syns i den filmen.
Film 3: Den är från Penn Station från när vi skulle hem från New York. Dom har ett system där, på grund av all terrorism så visar dom inte från vilket spår tåget går från förrän 10 min innan avgång. Därför står alla och tittar på tvskärmarna och sen rusar alla mot tågen. Ni kan se mig springa i slutet av filmen.

Kommentarer
» Anna

Ja jag gjorde det, och jag tror att jag lyckades lösa problemet faktiskt! Dock är det kvar när man trycker på "kommentarer"... Men men!



Livet i USA verkar inte allt för tokigt förresten!? :)

2011-08-23 10:50:14
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback