Dag 1

I natt åkte vi halv ett från Härnösand, kom till Arlanda kl fem... tidigt! Jag väntade på Ellen (en tjej som skulle åka samtidigt som mig), checkade in, väntade på Ellen, gick till gaten, väntade på Ellen, gick in i gaten, väntade på Ellen, gick på planet och efter ett tag kom hon dit. Det var första gången vi träffades men ändå ade vi så mycket gemensamt, vi gör ju samma idiotiska sak! Sen väntade vi på lygplatsen i Newark, New Jersey, väntade och väntade. Det kom bara fler och fler Au Pairer dit, bara tyskar som vanligt när jag åker utomlands (Taizé). Vi kom till hotellet, ett väldans fint sådant, fick en genomgång om lite saker, åt middag och nu är jag helt död! Klockan är nu halv nio här (halv tre i Sverige) och jag tänker gå och lägga mig.
Ett sista kort på rummet hemma.
Ellen på planet.
Hotellrummet som jag än så länge delar med en tysk tjej som ska bo i samma stad som mig.

Kommentarer
» Amanda

Men sköööön-t du!!

2011-08-16 12:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback