Chuck E. Cheese's

Japp idag har jag varit på Chuck E. Cheese's, det var ungefär det jobbigaste jag har gjort sen jag landade. Jag och Nathalie åkte dit med tvillingarna, mormorn och två kusiner. Barnen sprang runt som tokiga och var döttströtta på vägen till Westfield. Chuck E är ett ställe där det bara är massa spel och automater och saker överallt plus massor av barn som springer och skriker. Det går inte att prata där! En Amerikansk mardröm. Dessutom beställde jag en macka när jag var där och jag fick pommes frites till... Hur går det ihop? Jag tog ett sen fick barnen äta bäst dom ville.
.
Panik i USA inför orkanens anomst, så skrivs det i Aftonbladet (klicka på texten så kommer ni till artikeln). Men här hemma är det då ingen panik, vi har knppt hört om det. Dock så planerar både jag och Nathalie att ta oss in till New York i helgen, vi får se om det blir av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback