Ambassaden

I går var jag på ambassaden där jag spenderade 4,5 timmar, ont i rumpan hade jag! Först stod jag i en kö utanför i en timme sen gick jag genom en säkerhetskontroll, det påminnde om en miniflygplats. Såklart så började det pipa när jag gick genom så tillslut stod jag där utan skor. Sen väntade jag i två timmar på att mitt nummer skulle ropas upp så att dom skulle ta alla mina papper efter det väntade jag 1,5 timmar till för att dom skulle fråga vart jag skulle bo och hur många barn jag skulle ta hand om samt deras ålder. Sen var jag så irriterad att jag glömde gå på toa när jag gick därifrån.

Innan jag åkte till Stockholm var jag ju i Skövde hos Fredric. Vi hade en trevlig helg och sen ett jobbigt farväl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback