42 timmar kvar

Igår började jag packa lite smått, jag har väl mycket att tänka på men vad ska jag ta med mig mer än kläder och datorn? Egentligen behövs det inte så mycket mer saker tycker jag, jag kommer ju ändå köpa mycket under ett år. Sen kokade jag lite saft eftersom dom tydligen inte har det och hela familjen tycker om det. Istället för att köpa presenter till en familj man knappt känner.

Under kvällen och natten var släkten här för att säga hejdå till mig och idag åt jag lunch med Joakim, Anton och Christoffer. Trevligt, trevligt. Så nu har jag nog sagt hejdå till alla.

I torsdags fick jag denna berlock till mitt Thomas Sabo armband av Bea och Sandra.


Jag fick också en bok om New York som jag redan har packat ner i väskan.

 
Idag hälsade både jag och Sandra på Amanda på Lindex. Jag och Sandra kostar 25 kr/ st.

Det dansades lite också.

Lite mycket bilder, men det är aldrig negativt.

Kommentarer
» Amanda

Min bästa sista arbetsdag ever!:) you made my day!!

2011-08-15 20:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback