So I can kiss you anytime I want

Idag var jag på dagiset några timmar. Jag blev alldeles varm i hjärtat när dessa saker hände:

En storebror och en lillasyster leker tillsammans i sandlådan. Då säger brodern helt plötsligt, "jag älskar dig syster".

När en liten flicka har sovit middag springer hon mot mig med utsträckta armar och skrattar. Dagens bästa kram!

En sak jag gör med en tjej är att jag gör ett pussljud så hon skrattar och idag fick hon för sig att hon skulle pussa mig.


En underbar dag som spenderades i sandlådan och vid gungorna i 4,5 timmar. När jag kom hem hade jag minsann fått några extra fräknar. Sen gick jag på stan och köpte några väl valda plagg och bytte många ord med några vänner. Sen tittade jag och Pelle på bikinis och 30 min av första James Bond filmen sen ledsnade jag så han fick byta till en komedi istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback