Skönhetssömn

En riktig skönhetssömn är vad jag skulle behöva. Jag ser ut som... jag vet inte vad, alltså behöver jag vakna upp imorgon pigg och fräsch. Just nu (kl. 01.22) sticker det i ögonen men jag kan ändå inte sova... Men jag ska snart ge det ett nytt försök.

Idag har jobbat och sen haft en riktig myskväll. Efter middagen gick jag ut på en promenad på två timmar, när jag kom hem bastade jag med tända ljus. Sen tog jag lite fika, nej! Jag tog kaffe till fikat det är alltså kaffets fel att jag är vaken nu... I alla fall, efter att jag hade fikat och försökt lösa sudoku så läste jag ett kapitel i en bok. En helt väldigt okej kväll!


Kommentarer
» AKP

Tusen tack snälla du =)

2010-09-24 22:59:48
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback