Ramviks damer

På måndagar visas det en komedi på 1,5 timmar i Hälledalshallen med start 20.30. Det är Ramviks damer som tränar så kallad Handboll. Den här veckan var vi grymma måste jag säga, alltså var grymma på droppboll. Sen när vi hade värm upp och började sppela handboll så föll nästan allt. Men jag måste säga att vi är väldigt duktiga ändå, det är inte många lag som skulle hålla humöret uppe med så många dåliga pass som vi har. Vi är helt enkelt bäst.

Sedan den 20/8 har jag varit i Kramfors 15 gånger med jobbet, det är varannan dag. I måndags var det extra roligt att åka dit för jag förgyllde Jens dag med att låta han köra lite bil. Dagen efter fick jag ett jättegulligt sms av han där han tackade så mycket för att han fick den chansen och att jag valde att just ringa till han. Med det smset förgyllde han min dag.

Kommentarer
» Torkellily

Thank you for producing such a down to earth site.

2011-04-17 16:21:02
URL: http://torkellily.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback