Höst i natten.

Under kvällen fick jag för mig att cykla till Bonsjön eftersom det serverades tacos där. Jag kom dit med röda händer utan känsel men jag lyckades öppna dörren och värma mig med mat, vänner och lite vin. Sen åkte vi till stan i en volvo som fick för sig att ta ett extra varv i rondellen vid McDonalds, jag tror att jag skelade just i den stunden.

Det var mycket folk inne på Svenssons. Det märks att det är höst eftersom alla drar sig in på krogarna. När dom stängde stod vi utanför och språkade lite och då kommer det fram en kille som sa att jag var väldigt söt sen sa han att jag fick 8,5p av han, det var inte jag nöjd med så jag tittade på han och tillslut sa han att jag fick 9,8p. Han kunde inte ge mig något högre poäng eftersom han inte hade legat med mig än, märk ordet än. Killar med den inställningen kan ju ta på sig blöjan, hämta nappen och gå och lägga sig i en spjälsäng. Men sen träffade jag några trevliga killar, Henrik och Johan han som är en och nitto- som Zlatan (196cm). Vi pratade ett tag sen gick jag hem och nu ska jag sova, klockan är ju trots allt 04.00.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback