Fredag.

Idag händer det någonting, det är ingen hemligthet för det händer någonting alla dagar. Ordbajs till jag kommer på någonting att skriva...

Jag ska träffa Pelle och Affe idag för vi ska äta lunch på kina. Sen kommer Anton hem så han ska jag väl också träffa sen ska jag nog kanske träffa chefen för att planera lite inför min resa till Norge. Jag söker någon som vill följa med som sällskap, snälla! Det blir alltid roligare om man är två.

På tal om gruppen Line Tallberg på facebook, igår skulle jag förklara för Johnny för vilket däck som hade lite luft. "Men om du står framför bilen och tittar på den så är det vänsterhögerdäck." Johnny tittade lite konstigt på mig... Jag menade vänster bakdäck. Sen förklarade han att man ska tänka att man sitter i bilen så ingenting blev rätt i min förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback