En kväll i rymden

Idag åkte jag ner till jobbet fast att jag visste att jag inte kunde göra någonting. Dock så kom jag inte hem förrän klockan 17.50, då var det bara att slänga av sig kläderna och ta på sig nya så att jag inte skulle skrämma bort allt folk på bion med mina grymma arbetskläder.

Jag tog PE-taxi ner till bion för att spara några minuter och där mötte jag upp ett härligt gäng, dom kallar sig Ramvik & co. Vi köpte en biljett till filmen I rymden finns inga känslor. I början var den lite seg men efter ett tag kunde inte jag och Lia sluta skratta. Vi skrattade högst och mest allt var i som vanliga ordning.

Sen gick vi uppför alla trappor till Mattias lilla lägenhet (badrummet står för 50% av lägenheten). Där bjöds det på massage och sen gick jag hem och nu väntar jag på att Pelle ska ta sig hit för att spöa mig på monopol...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback