Vinna eller försvinna

Nu är måndagen snart avklarad och jag har hunnit haft sovmorgon, gått lös med symaskinen, jobbat ca två timmar, gått lite på stan med Christoffer, slängt i mig lite mat, lekt mamma och skjutsat upp fyra barn på träning och förlorat en handbollsmatch.

Vi förlorade matchen med 13-23 men jag är lika glad för det. Jag förstår inte riktigt det där med att vara en dålig förlorare. Man förlorar och det finns inte så mycket mer att göra åt saken än att skratta, så tycker jag men jag vet att Lia tycker helt tvärt om. Men jag ändå väldigt nöjd med henne, jag trodde hon skulle vara sur en lång tid efter matchen men bara några minuter efter såg jag henne skratta. Men i alla fall så gick det väldigt bra för oss ett tag så vi höll ganska jämna poäng med småflickorna. Men sen förvirrade dom bort oss totalt och drog iväg ganska rejält. Dessutom vill jag säga att jag gjorde ett mål från högerkanten, så jag är helt och hållet supernöjd.

Men efter matchen blev jag så sur att jag kastade flaskan i golvet och fick några tårar i ögat. Ja, jag var så arg så jag började gråta lite smått. Men nu har jag lugnat ner mig dock så vet jag fortfarande inte vad jag ska göra åt saken men förmodligen löser det sig helt själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback