Bildchock

Igår var det Joakims fördelsedag. Jag och Malin var snabbast i världen ändå hämtade vi upp Joakim 15 min senare än det var tänkt. Vi tryckte in cykeln hans i bilen och körde hem till han för att äta Pizza, roa oss och umgås.

Det första paketet han öppnade var från Chirstoffer och det var en autograf från Dolpf Lundgren.

Dom andra fyra paketen var från mig och Malin. Vi hade lite dålig humor på vägen till Joakim så vi hittade på en liten saga.


Tabletter.


Tuggummi.


Kondomer.


Presentkort på Media Markt.

Man skulle kunna tro att jag och Malin försökte att rimma ihop texten men misslyckades rejält.

Mycket hände under kvällen så mycket att mina strumpbyxor gick sönder, tacka vet jag nagellack.

Kvällen innan tände jag ljus på mitt rum, efter det var jag tvungen att byta sängkläder...

Den kvällen hade jag även besök av en nyklippt Anton, han får också vara med på ett hörn.

Så nu har jag slängt upp alla mina nytagna bilder eller inte riktigt alla, jag har några väldigt fina bilder på Christoffer men om ni ska få se dom får ni köpa almanackan med Emmas drängars. Ni kan få ett litet smakprov.
100kr
Japp dom är nakna på framsidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback