Stockholm

Varför är det alltid så att reseinläggen blir sena? Men nu ska jag ta tag i det.

Jag åkte ner på torsdagen och kom fram ungenfär halv två. Så där satt jag på T-centralen och väntade på Anton sen åkte vi hem till han tog med oss Sam och gick på en promenad sen gjorde vi inte så mycket mer under den dagen. Dagen efter gick jag ut med deras hund själv eftersom jag var ensam i huset. Sam och jag gick och gick och tillslut kom vi fram till en skog så vi gick rakt genom den och kom tillslut fram på en väg som jag kände igen. Efter att jag hade fått lunch i magen satte jag mig på bussen och tunnelbanan in mot centrum. När jag var framme gick jag raka vägen mot ett café på gamla stan, jag köpte mig en varmchoklad och en bulle och till sällskap hade jag med mig en bok. Det var faktiskt väldigt mysigt att sitta där själv och ett tag var det fyra till som satt själv och läste en tidning eller bara satt där och tittade ut på ala människor.

På lördagen åkte vi in till stan för att gå på Östasiatiska museet där dom har ställt ut delar av terracotta armén sen gick vi och åt. Sen åkte vi Lidingöbanan bara för att. Sen gick vi på klassfest i ett stort fint hus. sen åkte vi hem. (Mitt tålamod börjar ta slut).

Söndag: Vi lagade mat och bjöd på.

Måndag vi klev upp tidigt och sa hejdå till varandra på tunelbanan.

Så det var Stockholm för den här gången utan bilder tyvärr... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback