Kvällen

Nu har gästerna gått och dom har kommit hem också för jag har sett att två av dom redan har loggat in på msn. Jag är inloggad på msn... men hur mycket används det, det går ju inte alls att jämföra med tidigare då det var på grund av msn och apberget.se man satte sig vid datorn. På tal om det jag måste titta på en bild som finns på apberget, tro om jag fortfarnade hittar där...

I alla fall så är jag hur trött som helst just nu men jag har plockat undan disken och allt är klart. Det är skönt!

Vi åt tacopaj (det bjöd jag och Anton på i söndags också, tur att man inte blir less på det). Till efterrätt blev det päron, kiwi, hallon och björnbär med hackad choklad ovanpå som man värmer i ugnen, till det åt vi glass.

PS. Jag och Caro klarade av att göra efterrätten utan att bränna chokladen eller starta brandlarmet. Tummen upp! DS.

Kommentarer
» Lilo

Oh, I´m so proud of you!! :)<3<3

2010-10-09 18:24:22
URL: http://liaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback