Trafik

I lördags var jag med på maskins klassfest det var trevligt fast inte så där överdrivet kul men det kan ju bero på att jag var tröttare än någonsin. Klockan halv två började vi fundera på om vi skulle åka hem, tio minuter senare hade vi bestämt oss för att bege oss till tunnelbanan men eftersom vi var på våning tre och hade några smala, hala och mörka trappor att besegra innan vi landade i hallen så gav vi upp tanken med att två tunnelbanan klockan två. Vi gav alltså helv tre ett försök istället och den han vi med. Efter 20 min på tunnelbanan kom vi fram till Slussen och fick stå där och vänta ett tag på nattbussen, nattbussen som skulle köra runt oss lite överallt innan vi kom fram till vår hållplats. Vi var på resande fot länge bara för att komma hem. Men det fanns vissa som inte ens skulle kunna ta sig hem eftersom det var söndag.

Igår satte jag mig på Ybussen för att åka hem till Härnösand. Jag träffade Jessica på bussen så resan var inte överdrivet jobbig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback