Potatis?

Idag vaknade jag upp i Stockholm. Sen vankade jag omkring lite här i huset och väntade på att My skulle svara på mitt sms. Efter många funderingar och ett telefonsamtal vaknade hon och skyndade sig upp och gjorde sig klar för en liten tur på stan. Hon tog bussen från Lidingö samtidigt som jag steg på bussen i Nacka, Lidingöborna kör snabbare... Efter att hon hade väntat ca 20min på mig anlände jag och vi gick mot ett café för att fika lite. Vi satt oss på ett café där man såg rakt in i en H&M butik. Jag skådade en jacka där längs in i ett hörn, efter ett tag kunde jag inte hålla mig. Jag provade jackan och det visade sig vara en väldigt bra jacka för just nu hänger den ute i hallen och väntar på att få användas.

Efter jackköpet åkte jag ut till Lidingö för att hälsa på mina kusiner som välkomnade mig med kramar och Star Wars spel. Jag var där tills jag fick dåligt samvete. Jag hade nämligen tagit Antons nyckel med mig och sagt att han skulle stanna kvar på skolan tills jag var klar. Väl på bussen fick jag i uppdrag att komma på vad vi skulle äta, kyckling och klyftpotatis tyckte jag. Vi lagade maten och stoppade in allt i ugnen. När vi tog ut maten igen insåg vi snart att vi skulle få äta chips till kycklingen... Tur att det smakade bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback