Nästan ett besök i diket

Idag passade jag ett litet barn och det förtsa jag fick göra det var att byta bjöja på han. Men allt gick som det skulle och jag kom därifrån levande. När jag var inne med han så åkte Anna (mamman) skidor, det såg så härligt ut så imorgon ska jag se om det börjar dra ihop sig inför en premiäråkning på Högslätten.

När jag var påväg därifrån skulle jag ta vägen över Säbrå kyrka men tyvärr hade dom inte sandat där så vår sora klumpiga bil klarade inte av den första backen... Jag fick ge upp och vända om för att inte glida ner i diket dit jag var på väg.

Under dagen fick jag också ett mail om ett informations möte om hur det är om att vara Au Pair i staterna. Jag funderar faktiskt på att åka på mötet. Det kommer att vara i Sundsvall och om det är någon som är intresserad av att följa med för att lyssna så är det bara att säga till. Om man är sugen på att åka så kan det vara kul att gå och lyssna förmodligen kommer man bli rejält tagad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback