Lat

Jag tror att jag är lite lat för tillfället... Fast det kanske inte är så konstigt för jag har precis börjat kunna slappna av. Kroppen har varit inställd på att ge 110% 24 timmar om dygnet men nu när jag äntligen har fått lite fritid då ger den upp helt och hållet iställt. Sedan jag har fått ordning på jobbtiderna så har jag varit förkyld, hart ont i huvudet och i magen, jag har inte alls varit så glad som jag brukar vara och jag har varit väldigt trött men eftersom jag har haft den svackan nu så tycker jag att det borde bli bättre snart. Så imorgon tar jag nya tag men idag tänker jag faktiskt vara en sån dålig människa så att jag skippar träningen.

Förresten imorgon ska jag till Caro för hon har lovat mig våfflor. Det gör helt klart livet lite lättare.

Idag skickade jag ett sms och sen träffade jag hans mamma och sen såg jag en annan och hans mamma och för ett tag sedan såg jag dom två sistnämda personerna tillsammans. Allt kommer på en och samma gång och jag kan inte låta bli att le. Det är lite kul, jag vet inte om jag ska kalla det skadeglädje eller om jag bara är glad för att det blev som en viss person ville. Stå upp för dig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback