Family

När jag vaknade var jag för trött för att kliva upp så jag stannade kvar i sängen och såg ett avsnitt av One Tree Hill istället. När jag väl tog mig ur sängen åt jag frukost och började snegla lite smått på dagens Sudoku. Efter tre timmar hade jag löst den... Jag satt alltså vid köksbordet i tre timmar för att lösa en Sudoku men det är ju trots allt lördag och då är det ju supersvår. Tre timmar, jag skulle inte säga att jag har tålamod, jag är envis, jag är ju trots allt oxe! Sen gjorde jag lite nytta här hemma och efter ett tag var det middagsdax det blev fajitas, gott! Vi började äta klockan sju och jag gick från bordet tre timmar senare efter många skratt.

Nu spelas det julmusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback