Valborg, 1:a maj, söndag

Valborg var kul och här hemma pågick det två fester. Det blev inga bilder tagna under kvällen och inte heller några däckade människor, vi var en skötsam skara här.

Gårdagen gick åt till att städa och plugga. För panten från alla flaskor köpte Johnny glass, jag beställde hem en Magnum classic. Sen råkade jag också ta reda på hur man får gratis sms! Jag gjorde alltså ganska mycket nytta igår.

Idag klev jag upp tidigt, åkte med pappa till Joakim för att senare gå på handbollsavslutning. Det var trevligt och där levde min kamera ett eget liv, eller Lucas i laget tog massa kort. Det ska bli riktigt roligt att se bilderna senare, just nu är batteriet slut. Efter avlutningen gick jag till hallen och tränade och senare för att jämna ut dom få grammen jag kanske tränade bort åkte vi till Lunde grillen och köpte en kebabrulle.

Imorgon är det måndag, jippi! Eller…?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback