rubrik

Jag har nästan glömt bort hur det är att vara social. Jag har varit ensam hemma hela helgen och det har varit en lång helg. Därför har jag inte skrivit något här heller.

Men förra veckan var jag på skolan en dag, tummen upp!

På torsdagen försökte jag fylla 19, först kom farmor och farfar och mormor och morfar (många och) hit vi åt tårta och sen åkte dom hem. Sen kom det hit några kompisar som hade en önskan om att det skulle vara fest här men majoriteten var alldeles för trött så det blev en mysfest istället. Sen somnade jag.

Lördagen spenderades inomhus! Ryssvärmen hade tagit sig hela vägen till Sverige men jag satt och skrev på datorn hela dagen så jag kom inte ut någonting, tummen ner. Eller på kvällen åkte jag, Caro och Lia till Maria där satt vi ute och åt, eller dom åt. Informationen att vi skulle ha tagit med oss mat tog en genväg förbi mig så jag kom dit proppmätt. Men vi hade en trevlig kväll.

10 dagar kvar tills betygen sätts sen är det bara att njuta. Idag mötte jag PO och han sa att jag hade ett solklart MVG. Jag skulle inte ha tagit emot något annat! Eftersom jag och Viktoria har överlevt alla äventyrliga saker så är vi inte värd något mindre än MVG++.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback