hej sol

Jag måste säga att jag är väldigt duktig på att planera. Fast nu ljög jag.

Idag har klassen spelat brännboll, jag var väldigt duktig. Eller dom först slagen var väldigt bra, sedan blev nog min arm så trött att den inte hängde med riktigt för då träffade jag knappt bollen. Det kommer gå jättebra på brännbollstävlingen senare, Nv07a kommer nog att ställa upp med endast killar i laget. Men allt hänger på Magnus ”Coach” Rudström det är han som bestämmer.

Jag och Amanda har precis gjort klart ett arbete på hälsan och sen gjorde vi världens fulaste plansch av det hela. Alla kommer att skratta åt oss imorgon. Den är grön och hela tuschen är en gul ojämn ful blomma som jag klippte inom loppet av tre sek. Efter att vi var klar med den underbart fula planschen gick jag ner till nv-rummet och försökte komma över min rädsla… det gick inte så jättebra eftersom mina teckenspråksfilmer hackade så man ändå inte såg vad jag sa! Jag blev lite lättad måste jag säga.

Nu ska Sandra skicka några bilder som togs när jag, Sandra och Katja var hemma hos Linn för flera helger sedan. Vem vet jag kanske delar med mig av någon bild fast ha inte för höga förhoppningar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback