hej rapport, jag tycker inte om dig!

Snart sätts betygen och ändå känns det inte som att kurserna börjar ta slut… Idag fick vi till och med en till uppgift på historian. Tro det eller ej men vi ska skriva en rapport, tredje rapporten i rad på historian! Rapporter, rapporter och rapporter, jag börjar tro att lärarna har blivit rapportsjuka…

Imorgon taggar vi inför brännboll och klasstid. Mathias ska baka, äntligen är den störta fikaklassen på gång igen!

Åh, idag satt vi i aulan i två timmar (nästan). Jag och Victor hade gjort i ordning lite fint på vårat bord, sen satt vi där och berättade om våra projektarbeten ca 4 567 966 gånger, det var lite smådrygt och inget godis blev kvar åt mig heller… Fast jag hade ju lite tur med att ha Victor som bordsgranne, han hade halva korgen i byxfickan. Jag fick tre godisar.

När jag kom hem från skolan idag kom min bästaste lillebror in på mitt rum med tiningen i högsta hugg. Erica var på framsidan av B-delen, anledningen var den att hon har fått ett stipendium (här kan ni läsa om det).

Sen gick jag och Joakim ner på stan. Vi var på Eurosko, där trivdes han inte alls. Vi var bland underkläderna på Lindex, där trivdes han lite. Vi var på Dressman, där stormtrivdes han! det berodde på expediten.

Tillbaka till rapportvärlden…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback