en 12:a?

Helgen spenderades med Joakim, han kom hit vi handlade, lagade mat, väntade tittade nästan på en hel film, sa hej till Christoffer och Sandra, tittade på en film, tittade på en film, sa hejdå till Christoffer och Sandra, sov, åt frukost, tittade klart på en film, sen sa jag hejdå till Joakim. Det var mig helg i det stora hela.

Ledig var ett ord som hängde i luften idag. Så jag tog sovmorgon sen bar det ut i skogen. Efter det kom Caro hit och vi försökte hitta biljetter till Tyskland, det var inte det lättaste. Men till Arlanda kommer vi ju i alla fall, vi ska cykla det är ju ändå bara nerför. Sen for jag ner och jobbade. Idag har jag kört fyra olika volvo(sar), en opel, en golf, en mazda och en skoda. En ny utmaning att köra varje bil… jag fick motorstopp tre gånger. Men det är ju inte mitt fel att alla bilar är olika och att dom är konstiga!

6:e mars då var det bra väder, det var en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback