Tillbaka till 80-talet?

Åter till studentfesten med tema 80-tal. Kvällen startade hos mig, vi krusade hår och använde färger på smink som vi aldrig trodde vi skulle använda igen. Efter mycket tjat speciellt från Victors och Magnus sida började vi med maten, eller Amanda och Bea började med maten. Till förrätt blev det godis och chips och till varmrätt bjöds det på pommes frites, fläskfilé, bearnaisesås och rödvinssås. Efterrätten kom direkt från apoteket, dom bjöd tydligen på bakelser där under dagen så Sandra tog med sig några till klassen. Om ni undrar så jobbar hon där och hon frågade om lov innan.

Efter all mat spelade vi maffia, jag blev dödad först. Jag råkade titta då maffian skulle vakna… alltid denna otur i det där spelet! Efter det pratade vi om kärlek vid första ögonkastet, vår klass blev väldigt djup under den kvällen. Sen avslöjade vissa hela sitt sexliv i spelet ”jag har aldrig”. Och som vanligt står all disk kvar på bordet… så några snälla själar hjälpte mig att ta undan några tallrikar mm.

Vi kom ner på Svenssons vid 23.20 och där var det redan ganska mycket folk i alla fall mer än förra gången. Sen droppade det in några till och vår klass väntade spänt på att klockan skulle slå 01.00 så domarna skulle avslöja vilka som vann utklädningstävlingen. Resultatet blev NV07A på första plats, MP07 på andra och SPEI07 på tredje plats. Vilket betyder att vi fick tre poäng och kan nu byta ut vår 0:a mot en 3:a!







Nu såhär på söndag har jag hunnit landa i år 2010 igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback