Rådjur och troll

Idag på farmakologin stack vi oss i fingrarna, bara för att få gå runt med massa plåster. Sen drack vi samarin eller brusmagnecyl. Vi bedövade oss också, dock så fungerade inte bedövningen. Så lektionen resulterade till att jag nu går runt med figurer på armarna, prickar på fingrarna och prickar i figurerna jag har på armarna. Konstiga naturare skulle jag vilja säga.

Sen blev jag kvar på skolan för att plugga. Det blev inte så mycket gjort kan jag lova, det enda jag kan berätta är det att översättningen på google inte alltid är så bra... Men sen blev dagen bara bättre och bättre typ som en 12:a. Jag träffade tre rådjur, några troll och en läskig gubbe plus några andra människor. Så dagen kan jag nog sammanfatta som ganska bra men vi får se vart morgondagen leder... Jag hoppas iallafall på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback