Plugg? Nej Tack!

Idag har jag inte haft några lektioner men ändå har jag varit på skolan mellan 08.00-15.15! Jag kände mig tvungen att kliva upp imorse för att försöka hjälpa min grupp på farmakologin. Vi skriver om ecstasy, det är väldigt intressant tycker jag. Efter att vi hade tittat på några trevliga bilder på dom som tar olika piller. Så bestämde jag mig för att skicka ett sms till Christoffer jag tror han blev väldigt glad då han fick det, för som svar fick jag en glad smiley.  Smset: Jag tror jag ska börja knarka man blir så fin då. Behöver jag säga att jag känner mig väldigt uppskattad. När vi kände oss färdiga med pluggandet upptäckte vi att vi inte hade gjort någonting.

Efter farmakologipluggandet förflyttade vi oss till en datasal för att göra klart svenska C arbetet, det blev inte klart.

Sen åt jag lunch med några framtida OS-stjärnor från BF. En eloge till Anna som slogs med en stjärtlapp under sista tävlingen. Jag utser stjärtlappen till vinnare, Anna går nu runt med ett jack mellan ögonen som går ner en bit över näsan.

Efter den delikata fisksoppan på skolan gick jag till biblioteket för att plugga med M. Vi började plugga, vi pratade och vi skrattade. Börjandet på plugget kom inte längre så jag fick inte någonting gjort där heller.

Den här skoldagen var alltså så social som alla skoldagar borde vara.

Tisdagar betyder även träning, både styrketräning och att hålla i träningen för E-pojkarna. Jag åkte till hallen fortfarande full i skratt men efter ett tag kände jag mig sämre och sämre så när jag kom fram sa jag till Joakim att jag inte kunde träna så jag somnade på golvet istället. Och nu sitter jag hemma och försöker intala mig att jag är frisk. Studentfester och lov närmar sig då får man ju inte vara sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback