Mardrömmar och Julmust

Träningen med killarna idag var rena mardrömmen! Ingen lyssnade och dom slogs, tjafsade, skrattade och skrek om vartannat. Det slutade med att vi bröt träningen tidigare för att diskutera lite med dom och visa vilka det är som bestämmer.

På tal om drömmar, dom är väldigt läskiga! För någon natt sedan drömde jag om att mamma skulle köpa en sport bh till någon och på morgonen när jag skulle äta frukost låg det en kartong med just en sport bh i. Jag måste ju ha gått i sömnen den natten och sett den, annars måste jag vara som Allison Dubois i tv-serien Medium.

Just nu sitter jag och svarar på frågor om stress och dricker julmust från Zeunerts. Pappa hade ett fåtal kvar sedan jul och det är som alla säger- dom blir godare med tiden.

En sak som skulle vara trevligt att veta är vilka som läser det jag skriver. Om ni känner er manade får ni gärna lämna en kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback