Line. T * Naturvetare

Den här dagen gillar jag! Skolan var inte så jobbig bara svenska och fika sen fick jag sluta. Efter det gick jag till Härnöhallen med M. Jag lyckades bli av med han och kunde därefter köpa potatis, eller pärer som jag säger. Det var jag som var kocken hemma idag, men jag fick inte bestämma vad vi skulle äta… Så det blev korv och hemgjord potatismos, inte det godaste med korv. Men Lines superpotatismos slår i alla fall Felix pulvermos!

När jag lagade mat som bäst (hällde vatten i kastrullen) ringde dom från Hertz.  Jag skulle tydligen jobba. Så efter maten tog jag på mig mina snyggaste kläder och gick ner, skorna var blöt redan innan jag hade börjat jobba. Slasket är tillbaka, jag som verkligen gillade den bara asfalten och snön på sidanav vägen. Men i alla fall, jag började jobba och den andra bilen jag tog var en minibuss. Jag brukar ju få höra hur liten jag är cirka 183748 gånger varje dag och nu förstod jag verkligen vad alla menar. Jag fick lov att hoppa in i bussen…

Jag har inte fått någon kommentar på senaste inlägget, alltså innebär det att alla är anonyma…

Åh, en till sak! Jag har en väldigt fin låda i min garderob nu. Jag är GLAD! Den är till för en naturvetare vars namn är Line. T, dock ska den stå där och samla damm ett tag till… Studentmössan är här!


Kommentarer
» Anna

Haha ja jag såg det sen jag med, ska inte du slänga in en text du också? ;)

2010-03-19 14:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback