Jobb

När vi var i Tärnaby fick jag et telefonsamtal från ett nummer jag inte kände igen. Jag svarade och det visade sig att det var Jessica från Snibbens Camping, som jag har väntat på det samtalet. Hon frågade om jag ville jobba i sommar. Såklart ville jag göra det… förut. Men nu fick jag lov att berätta för henne att jag redan har ett jobb. Så om man vill ha mig får man vara snabb!

Hm… eftersom jag går natur så kan jag räkna till 10, det här är mitt 10:e inlägg vilket betyder att jag ska ta det stora steget (länka bloggen)! Hittills har min blogg som mest haft tre unika läsare under en dag varav en var jag. Nu tar jag steget mot att vara ägare till Sveriges mest kända blogg. Skämt åsido, men ni får inte skratta åt mig! Jag gör mitt bästa och jag är mig själv. Line optimisten, som jag fick höra senast nu i helgen av en nyfunnen vän.


Kommentarer
» Cissi

Det är lugnt Line, jag har skrivit 162 inlägg och har fortfarande knappt sagt det till någon! ;p

Du gör det bra! :D

2010-03-01 23:23:08
URL: http://cecilianaatsaari.blogg.se/
» Nyfunnen vän?

Vem är den nyfunna vännen? ;o

2010-03-02 15:59:20
» Line

Det behövdes mycket mod ska jag säga!:D tack Cissi=)



Hmm jag tror jag kallar den nyfunna vännen för M:)

2010-03-02 19:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback