Glädje

Idag har jag lärt mig att tvätta bilar på rätt sätt! Jag har även slagit mitt rekord, jag lade ner 25 min på en bil som brukar ta ca 60 min att tvätta. Under den här dagen har jag tjänat 300 kr och 50 öre, så jag är nöjd.

Eftersom det är onsdag idag så är det snart fredag vilket betyder en väldigt bra sak, plus att det är kalas för Hampus och Tobias. Det kan bli min bästa dag på lovet eller näst bästa tätt efter förra lördagen.

Men nu kommer snart Pelle hit för att visa mig några filmer han fick från sin Au Pair agentur. Han sa att jag kommer somna efter 10 min, det stämmer nog…

Jag hörde Lemon Tree på radion idag, det påminde mig om att det bara är tre veckor och tre dagar kvar till vi åker till Taizé. Jag är GLAD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback