Glad våffeldag... eller något i den stilen

Det har visat sig att dagen blev bra. Eller hittills har den varit bra i alla fall.

Dagen började med att jag tog fram symaskinen för att laga ett linne sen gjorde jag mig klar för skolan. Dagens tema var framtidsresan, det var väldigt kul och intressant. På slutet delade vi in oss i olika forskargrupper, jag var i Beas grupp så hela vår grupp litade på Beas inre styrka. Vi uppfann trägårdsmöbler och trädgårdsprydnader, finessen med dom var att dom lever på samma sätt som träd och dessutom producerar kolbriketter. Så på somrarna tillverkas så mycket kol att man kan grilla en gång i veckan. Väldigt smart idé tyckte vi, dock vann en annan grupp som hade kommit på en bil gjort av trä. Hur smart är det egentligen? (Ta inte illa upp)

Sen tog jag och Amanda en promenad ner till badhuset för att gå på Body Balance. Som sagt fick jag min belöning efter tisdagens träning så jag gick alltså dit ner med min träningsvärk. Som efter dagens träning kommer bli en dubbel träningsvärk, härligt. Och imorgon bitti ska vi ner dit igen för att ha spinning.

Kul med folk som troligen slänger cyklar över mina meddelanden i snön!

Nu ska jag göra våfflor, jag fick ju förklarat för mig igår att det inte är ett så stort sammanträffande att många äter våfflor nu. Det är ju trotsallt våffeldagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback