Energi!

I morse när jag vaknade var hela jag full av energi! Jag bestämde mig för att göra massor av saker under dagen och för att orka det måsta man äta frukost. Jag var ensam i köket men som tur var satt min mamma i datarummet och höll på att fixa massor av vitiga papper. Jag pratade, pratade och pratade lite till. Tillslut sa hon till mig att jag skulle vara tyst, så där satt jag vid bordet själv och kände mig ensam. Jag kastade i mig frukosten sen ringde jag till Pelle och frågade vart han hade skruvdragaren och målarfärg. Jag hämtade lite saker sen tog jag ner mina lister och några tavelramar till källaren och började måla, när jag var klar förstod jag varför det gick åt så mycket färg. Hela jag var vit med lite svarta prickar!

Jag har även hunnit sätta upp tavlor i vardagsrummet, skickat in mitt host family letter, fixat två filmer och skickat iväg ett mail till E-pojkarna. Jag är riktigt nöjd men dagens insats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback