EcstasyEcstasyEcstasy!

Idag när jag för en gångs skull hade gått hem från skolan i tid, fick jag ett sms precis då jag hade kommit innanför dörren. Jag skulle tydligen skynda mig till biblioteket för att jobba med ecstasy. Jag kan lova att min sökhistorik på skolans datorer ser ut ungefär så här: ecstasy, ecstasy historia, ecstasy history, ecstasy olagligt, narkotika. Snart får jag nog gå till rektorn och förklara varför jag söker som en galning på ecstasy…

När jag väl kom från skolan bar det av till gymmet. När jag kom in dit och fick snabbt känslan av att jag hade gått innanför dörrarna på ett pensionärgym alla bara pratade och ingen gjorde någon nytta alls. Alltså ingen träningsvärk imorgon! Men dom försöken som gjordes var av Anna då hon försökte hinna med löpbandet när det skenade iväg i ca 50km/h. Ett var från mig som lyfte ca 45kg i bänkpress (två centimeter). Det sista försöket gjorde Jessica, hon utövade hjärngympa då hon försökte lista ut hur det skulle kännas om man inte skulle tänka.

Ungefär så mycket brukar vi träna på tisdagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback