Barnförbjudet

Gårdagen… den sammanfattas nog som barnförbjuden tror jag.

Hela Ramviksgänget plus Samuel, Emma och Frida samlades hos Törnstens för att fira Hampus 18-årsdag och Tobias 17-årsdag. Innan jag förflyttade mig till Ramvik var jag tvungen att gå på stan för att fixa min, Lias och Annas present till födelsedagsbarnen. Eftersom kvällens tema mottsatta könet enbart var för Mattias (för att få han att gå dit utklädd till tjej). Så skulle jag köpa något tjejigt till dom. Jag hittade en hylla på H&M med massa rea underkläder, den hyllan rensade jag. Det blev en BH i storlek 75D till Tobias, den var för liten… En stringtrosa i storlek 42 till Hampus, jag tror att den passade perfekt. Sen fick dom varsitt läppglans och varsin Tom och Jerry påse.

Under kvällen lektes och spelades det Jag Har Aldrig, Med Andra Ord, Straffpoker, Sanning eller Konsekvens och Kroppstwister. Alla lekar hade något med sex att göra därför sammanfattas kvällen som barnförbjuden.

Här kommer några bilder från kvällen som togs med Jens Berlins kamera.
Som ni ser trivs vi i varandras sällskap, annars låter jag bilderna tala för sig själva...




Kommentarer
» Anna

Haha, satan va kul den kvällen va! :)

2010-03-16 21:25:38
URL: http://danielssonanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback