yr.no

Nu har jag varit inne på min favoritsida för den här veckan, yr.no. Med hjälp av den har jag konstaterat att en grupp trevliga människor ska samlas på Sela nu i helgen för att parta(?). Men jag har också listat ut att jag och Caro kommer att avlida av värmeslag nästa vecka när vi kommer till Bonn i Tyskland, tempraturen ligger över 30 grader! Jag som precis börjar vänja mig vid 22 grader.

Igår cyklade jag och Joakim till Judesjön för att bada och helt plötsligt dök det upp några till. Så lite senare tog vi oss till Anton för att titta på Tyskland-Spanien. Men ett getingbo och probmlemlösningar var mer intressant än själva matchen, eller iallafall tills Spanien gjorde mål. Efter det hatade alla Bläckfisken Paul.

Men nu ska jag till Snibben. Sol+Bad=Försöka vänja sig till Tyskland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback