Whiskey Lullaby

Jag läste i ens blogg om den här låten och det är verkligen den sorgligaste låten jag har hört! Den berör, den är bra och den är helt underbar. Jag hade hört låten innan men då hade jag varken lyssnat riktigt på texten eller sett videon och det är verkligen ett måste! You Tube länk: Whiskey Lullaby

Idag var vi som sagt hemma hos Malin, vi åt tacos och efterrätt och pratade i flera timmar. Sen skulle vi dra oss ner mot stan och då kom det några väldigt unga killar och började prata och sen visade det sig att en av dom hade varit mitt lägerbarn på Aspnäs. När vi väl kom ner på stan nyktra som vi var och såg alla stupfulla föräldrar kände vi oss väldigt mogna. Sen gick vi in på Big Boy för att värma oss och där satt det ännu mindre ungar som precis har gått ut 6:an. Sen när vi skulle in på Bittens behövde vi inte ens visa leg! Under studenten kände jag mig väldigt liten men ikväll kände jag mig väldigt gammal.




Eftersom jag kände mig så gammal idag så måste jag ju tänka tillbaka på gamla minnen också.

Kommentarer
» Lia

haha även att jag började grina till den där videon :(xD

2010-07-24 21:22:56
URL: http://liaamelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback