Tyskland... eller nä.

Jag lovade Caro att jag skulle skriva om Tyskland nu men det får vänta för jag är trött och ska sova.

Tröttheten beror på att jag har varit på Rotsidan större delen av dagen, ätit mig mer än mätt på Mem´s, gått på bio med Malin och sen gått på en promenad med Malin.

På rotsidan hade vi picknick och låg och solade. Ja vi solade, vi hittade solen! Inte för att det var många minutrar men det spelar ingen roll vi solade i alla fall och det är huvudsaken.

När vi var på Mem´s beställde jag nummer 5, en kyklingsoppa som tydligen skulle vara god. Vi tog med oss bestick och satte oss vid bordet ch efter ett tag kom jag på att jag inte kan äta soppa med kniv och gaffel så jag gick och hämtade en sked. Då kommer Toni ut efter någon minut och berättar att nr. 5 är slut så jag fick äta nudlar med kykling istället. Tur för mig att jag inte hade gått tillbaka med kniven och gaffeln.

När vi åkte till stan skulle jag lämna av Caro på busstationen vilket jag höll på att glömma bort så vi fick ta några extra varv i rondellen. Sen gick jag och Malin på Knight and Day, en riktigt bra film som helt klart är värd att se. Något som kanske inte ens är värt att nämnas är att jag för första gången tyckte Tom Cruise såg... bra ut. Han är ju lika gammal som min mamma! Ett annat klipp som borde ses är det här på en liten kille som sjunger så otroligt bra. Jag vet att det var längesedan det här klippet lades ut men om det är någon som har missat det eller glömt bort det så har ni det här:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback